Теләче Информ

Азат Абитов: "Холыклар туры килмәде, аерылыштык"

Азат Абитов "Онытыл" дигән җырында: "Күренмәсәң, әйдә, күренмә син, Онытылган килеш онытыл... Кирәк микән безгә күрешүләр? Үткәннәрне нигә эзләргә?" - дип җырлый. Ник җырчы ул кадәр ачыргалана, сәбәбе нидә? - Азат, кемне онытырга тырышасың? - Бер кызны онытып булмый. - Кем иде? - Исемен әйтмим. - Ник аерылыштыгыз? - Холыклар...

Азат Абитов "Онытыл" дигән җырында: "Күренмәсәң, әйдә, күренмә син, Онытылган килеш онытыл... Кирәк микән безгә күрешүләр? Үткәннәрне нигә эзләргә?" - дип җырлый. Ник җырчы ул кадәр ачыргалана, сәбәбе нидә?

- Азат, кемне онытырга тырышасың?

- Бер кызны онытып булмый.

- Кем иде?

- Исемен әйтмим.

- Ник аерылыштыгыз?

- Холыклар туры килмәде.

- Әллә арага кеше кердеме?

- Кермәде.

- Күпме йөрдегез?

- Ике ел ярым.

- Танышуыгызга ни сәбәпче булды?

- Иҗат. Кызым белән аерылышкач, Айдар абый Тимербаевка күңел халәтемне сөйләгәч, ул шушы җырны тәкъдим итте.

- Шул хәтле янып-көясең, башка кызларың булмадымы әллә?

- Кызларым күп булды.

- Ул кызлар белән кем аерды?

- Язмыш.

- Язмыш, дисең, кешенең үзеннән дә күп нәрсә тора бит?

- Башта бар да әйбәт була, аннары ара бозыла. Шул чакта: "Нәрсә булды?" - дип сорарга кирәк икән. Ул кыз да башта гади егет белән йөри башлады. Соңыннан бу егет җырчыга әйләнде.

- Тормышта начармы син?

- Акыллы.

- Күңел халәтең еш үзгәрәме?

- Юк.

- Нидән төшә?

- Берәр нәрсә килеп чыкмаса. Бик шаян кешемен, көләргә яратам.

- Беренче тапкыр күргән кеше сине: "Үзен әллә кемгә куйган!" - дип тә әйтергә мөмкин.

- Шулай булып күренәм генә.

- "Йолдыз" авыруы юкмы синдә?

- Акыллы кешедә булмый ул.

- Син бит Шыгырданнан, анда күбесе ит сата. Нишләп син дә ит бизнесы ачып җибәрмәдең?

- Гаиләм бик музыкаль. Әти дә, әни дә музыкант. Сеңлем, абый да җырлый. Барыбыз да җырлыйбыз. Әти клубта тавыш режиссеры, әни баянга өйрәтә, музыка белеме укыта. Раил абый авылда терлекләрне эшкәртә.




- Сиңа олы яшьтәге ханымнар да гашыйк икән. Аларга ни дисең?

- Хөрмәт белән генә карыйм.

- Беренче чыкканда сәхнәдә кимчелекләрең бар идеме?

- Елмаймый идем.

- Хәзер көчләп елмаясыңмы?

- Көчләп түгел, хәзер үземне иркенрәк тотам. Уйнап елмайсаң күренә, мәҗбүр итеп елмаймыйм.

- Тагын, тагын?

- Туп-туры басып җырлый идем. Үземне "җырлаучы багана" дия идем. Бүтән җырчыларны карап, әкренләп сәхнәдә халык белән дә сөйләшә башладым.

- Нәрсә эшләргә яратмыйсың?

- Үтүкләргә.

- Бүләкләр күп бирәләрме?

- Бервакыт бал бирделәр. Түбән Камада бер апа "Азат" дип чиккән сөлге бүләк итте.

- Кәефең кайчан күтәрелә?

- Футбол уйнагач.

- Син бит мишәр.

- Әйе!

- Мишәрне кем диләр әле?

- Татарның каймагы.

Нравится
Поделиться:
Реклама
Комментарии (0)
  • 22 май 2018 - 16:19
    "Шатлык" балалар бакчасына йөрүчеләр юл йөрү кагыйдәләрен өйрәнә "Юлда йөрсәң өлгер бул, юл йөрү кагыйдәләрен бел! " дип юкка гына әйтмиләрдер. Юл ялгышларны кичерми, юл йөрү кагыйдәләрен төгәл үтәргә кирәк. Шул максаттан мәктәпкәчә төркем балалары тәрбиячеләре белән берлектә "Юлда йөрсәң өлгер бул, юл йөрү кагыйдәләрен бел! " дигән күмәк эш эшләделәр. Инде менә тиздән җәйге каникуллар башлана, шуңа күрә дә инде без зурлар балаларга аңлату эшләрен алып барырга тиешбез. Ә инде мондый күмәкләшеп эшләнгән эшләр һәрвакытта истэ кала, чөнки һәр бер бала үзенең өлешен керткән була.
    16
    0
    0
  • 22 май 2018 - 15:15
    Татарстанда сериалда төшү өчен кастинг игълан ителде 3-8 июньдә Казанда «Зөләйха күзләрен ача» сериалында төшү өчен актерлар арасында кастинг үткәреләчәк. Гүзәл Яхинаның шул исемдәге романы буенча күп серияле фильмны «Россия 1» телеканалы төшерә.
    20
    0
    0
  • 22 май 2018 - 15:05
    Авиамоделирование – мөһим һәм кызыклы һөнәр Минем өчен авиамоделирование – бик мөһим һәм кызыклы һөнәр. Бала вакытымнан ук мин күккә карап очкычлар турында хыяллана идем. Мәктәпкә килгәч, мин үземне бу өлкәдә сынап карарга булдым. Минем укытучым, Нуртдинов Руслан Рәис улы аркасында гына миңа бу һөнәр бик ошап китте һәм мин үземне очкычларга багышларга булдым.
    48
    0
    0
  • 22 май 2018 - 15:00
    Әти- әниләр мәктәп белән таныша 19 нчы май  көнне Теләче урта мәктәбендә яңа уку елында киләчәк беренче сыйныф укучыларының ата - аналар җыелышы булып үтте. Башлангыч сыйныфларда директор урынбасары В.Г. Мифтахова ата- аналарны мәктәпнең уставы һәм яңа уку елында беренче сыйныфларны туплау узенчәлекләре белән таныштырды. Милли мәгариф буенча директор урынбасары Д.Г. Фатхрахманова беренче сыйныф укучыларын туган телдә укыту, туган телдә укыту сыйныфларын оештыру мәсьәләләрен яктыртып чыгыш ясады.
    55
    0
    0
  • 22 май 2018 - 14:41
    Алдынгыларны хөрмәтлиләр Бүген районыбыз кырларында фидакарь хезмәт куючы механизаторларга сертификатлар тапшырылды.
    66
    0
    0
  • 21 май 2018 - 15:40
    Үз эшенең чын остасы Бию – ул балага, беренче чиратта, төрле яклап үсеш бирә торган шогыль, дип саный Балалар иҗат узәгенеӊ өстәмә белем биру педагогы Баева Зилә Рафаиль кызы. Сәхнәгә күтәрелгән бөтен кешегә дә зур дәрәҗәгә ирешергә, шөхрәт казанган артист булырга димәгән. Дөнъя шулай корылган: минутлар сәгатьләргә әверелә, атналарны айлар алыштыра, айлар елларны тәшкил итәләр.
    128
    0
    2
  • 21 май 2018 - 15:19
    Казанда кеше суеп үтерүдә шикләнелгән ир-ат Түбән Камада тоткарланган Казанның сантехника кибете директорын үтерүдә шикләнелгән ир-ат тоткарланган, дип хәбәр итте «Татар-информ» агентлыгына хокук саклау органнарындагы чыганак.
    86
    0
    0
  • 21 май 2018 - 14:50
    Теләче егетләре сынатмый 19 май көнне Саба районының Икшермә авылында 2000-2002 нче елгы, 2003 елгы һәм аннан да яшьрәк егетләр арасында 1979 елгы чыгарылыш укучысы Миннибаев Р.Р призына көрәш буенча районара ярышлар узды. Барлыгы 4 команда катнашкан әлеге ярышларда балалар спорт мәктәбе укучылары да актив катнашып кайтты.
    141
    0
    0
  • 21 май 2018 - 14:43
    Рәхмәт хаты тапшырылды 19 май көнне ирекле янгын сүндерү отрядларының “Татарстан Республикасының иң яхшы ирекле янгын сүндерү бүлекчәсе республика смотр – конкурсы үткәрелде.
    157
    0
    0
  • 21 май 2018 - 14:05
    Район салым инспекциясе кисәтә Федеральным законом от 27 ноября 2017 года №337 - ФЗ "О внесении изменений в статью 7 Федерального закона "О внесении изменений в Федеральный закон " О применении контрольно - кассовой техники при осуществлении наличных денежных расчетов и (или) расчетов с использованием платежных карт" и отдельные законодательные акты Российской Федерации", которые вступили в силу 28 ноября 2017 года.
    83
    0
    0
  • 21 май 2018 - 11:15
    Теләче сәнәгать мәйданчыгы игътибар үзәгендә ТР Президенты Рөстәм Миңнеханов тарафыннан сәнәгать мәйданчыклары үсеше контрольдә тотыла. Шул максаттан 19 май, шимбә көнне президент катнашында узучы видеоконференциядә район башлыклары хисап тотты. Теләче районы башлыгы Илдус Зарипов та эшләнгән эшкә нәтиҗә ясады.
    106
    0
    0
  • 21 май 2018 - 10:47
    Балалар концерт куйды 18 май көнне район мәдәният йортында район балалар Сәнгать мәктәбенең еллык хисап концерты булып узды.
    118
    0
    0
  • 20 май 2018 - 17:41
    Укытучылыкка түләүле уку булырга тиеш түгел – Айдар Кәлимуллин “Укытучы булырга теләүчеләр, контроль кабул итү урыннарын арттыру бәрабәренә, укытучылыкка уку мөмкинлегенә ия булырга тиеш”, - ди ул. Казан федераль университетының Психология һәм мәгариф институты директоры Айдар Кәлимуллин укытучылар өчен уку түләүле булырга тиеш түгел, дигән фикердә.
    50
    0
    0
Реклама
  • 14 ноябрь 2017 - 10:17
    Җәүлеләр иминлеге–уртак бурыч (Видео)
  • 23 октябрь 2017 - 14:24
    Защити себя!
  • 12 май 2018 - 21:01
    Җиңүчеләрне котлыйбыз!
    10 нчы май көнне район балалар китапханәсе хезмәткәрләре, район мәгариф бүлегенең башлангыч белем бирү методисты С.Г.Закирова, Теләче урта мәктәбенең башлангыч сыйныф укытучылары Ф.М Әскәрова һәм З.Т. Мөхәммәтгалиева белән берлектә «Укучының мәдәни көндәлеге» дигән республика бәйгесенең район турына нәтиҗә ясалды.
    186
    0
    0
  • 19 май 2018 - 12:39
    Теләче сәнәгать мәйданчыгына ни булган? 11 май көнне онлайн режимында узган видеонференциядә ТР Президенты Рөстәм Миңнеханов соңгы елларда республикабыз районнарында төзелгән сәнәгать мәйданчыкларының бүгенге торышына, аларның эшчәнлек мәсьәләләренә тукталды. Әлеге нисбәттән, берничә район башлыгының хисабы да тыңланды. Республика башлыгының чыгышыннан күренгәнчә, бүген сәнәгать мәйданчыкларының күбесе нәтиҗәле эшләми. Президент аларның эшеннән зур канәгатьсезлек белдереп, шимбә саен район башлыкларыннын хисап сораячагын белдерде.
    304
    0
    0
  • 20 май 2018 - 17:04
    Районының яшь әниләренә 50 мең сум күләмендә дәүләт ярдәменә сертификат тапшырдылар Авылда кимендә өч ел яшәп, агымдагы елның 1 гыйнварыннан соң беренче бәбиен тапкан 25 яшькә кадәрге әниләргә бер тапкыр бирелүче 50 мең сум күләмендә дәүләт ярдәменә Кайбыч районының алты хатын-кызы ия булган инде, дип яза җирле басма.
    260
    0
    1
  • 20 май 2018 - 16:59
    Тикшерү комитеты Татарстанда парашютчылар һәлак булган урыннан фотолар бастырган Татарстанда Минзәлә районында парашютчылар һәлак булган урын фотолары дөнья күрде. Аларны Россия Тикшерү комитеты бастырган.
    227
    0
    0
  • 19 май 2018 - 17:48
    Татарстанда машина йөртүче хатын-кыз тубык сөякләрен сындырган Татарстанда 45 яшьлек машина йөртүче хатын-кыз тубык сөякләрен сындырган. Бу хакта “Татар-информ” агентлыгына Россия Гадәттән тыш хәлләр министрлыгының Татарстан буенча Баш идарәсе матбугат хезмәтендә хәбәр иттеләр.
    206
    0
    0
  • 21 май 2018 - 14:43
    Рәхмәт хаты тапшырылды 19 май көнне ирекле янгын сүндерү отрядларының “Татарстан Республикасының иң яхшы ирекле янгын сүндерү бүлекчәсе республика смотр – конкурсы үткәрелде.
    157
    0
    0
  • 21 май 2018 - 14:50
    Теләче егетләре сынатмый 19 май көнне Саба районының Икшермә авылында 2000-2002 нче елгы, 2003 елгы һәм аннан да яшьрәк егетләр арасында 1979 елгы чыгарылыш укучысы Миннибаев Р.Р призына көрәш буенча районара ярышлар узды. Барлыгы 4 команда катнашкан әлеге ярышларда балалар спорт мәктәбе укучылары да актив катнашып кайтты.
    141
    0
    0
  • 21 май 2018 - 15:40
    Үз эшенең чын остасы Бию – ул балага, беренче чиратта, төрле яклап үсеш бирә торган шогыль, дип саный Балалар иҗат узәгенеӊ өстәмә белем биру педагогы Баева Зилә Рафаиль кызы. Сәхнәгә күтәрелгән бөтен кешегә дә зур дәрәҗәгә ирешергә, шөхрәт казанган артист булырга димәгән. Дөнъя шулай корылган: минутлар сәгатьләргә әверелә, атналарны айлар алыштыра, айлар елларны тәшкил итәләр.
    129
    0
    2
  • 21 май 2018 - 10:47
    Балалар концерт куйды 18 май көнне район мәдәният йортында район балалар Сәнгать мәктәбенең еллык хисап концерты булып узды.
    118
    0
    0
Ночной режим